Information

Hej och välkomna till min bloppis! Här kommer jag att lägga upp diverse kläder och andra saker som inte längre fyller någon funktion i mitt liv, och som antagligen kommer till bättre användning hos någon annan!

Är ni intresserade av något skriver ni antingen en kommentar eller skickar ett mail till mig så bestämmer vi betalning mm. via mail. Skulle fler bilder behövas så fixas det självklart! Betalning sker till mitt konto på Swedbank och levereras via posten (endast inom Sverige) efter det att pengarna satts in enligt överenskommelse, seriösa bud!

Skulle någon vilja köpa fler saker kommer det naturligtvis gå att lägga dessa tillsammans och på så sätt komma undan billigare med frakten. Är inte heller omöjlig vad gäller priser, det går att diskuteras!

Har ni frågor är ni välkomna att kontakta mig på mailen: [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0